Váš prohlížeč nepodporuje nebo má zakázaný JavaScript, proto některé funkce na těchto stránkách nebudou pracovat.
Návod pro přidání těchto stránek mezi důvěryhodné servery (s povoleným JavaScriptem) naleznete zde.

VODÁK sport | speciálka na lodě a běžky

 
5.8.2012 14:41:49
Jonáš
E-Mail
Čau:-) Chtěl bych se aktivně věnovat vodě 19 a nevím jakej kajak by byl pro mě nejlepší. Sjezdy a postupem času určitě i rodeo, zkušenosti nějaký mám, nejsem uplnej začátečník... Jakej kajak by byl nejlepší? Dagger Outlaw? A pádlo? Kupoval bych z bazaru...

Dík za rady Jonáš
5.8.2012 14:56:56
Jonáš
E-Mail
Jsem 185cm vysoký a mam 77kg...
5.8.2012 23:34:47
Jirka - VODÁK sport
E-Mail
Ahoj
To není tak jednoduché říct. Volba kajaku záleží i na dalších parametrech. Nejlepší je si o tom popovídat osobně, ale zkusím poradit i takto. Kromě toho co plánuješ jezdit, jak jezdíš, jak jsi šikovný, jaké máš zkušenosti, je také důležitám parametrem vybavení party lidí co s nimi budeš na vodu jezdit. Když Ti doporučím rodeovku a všichni ve skupině budou mít třímetrové turistické kajaky, tak to asi fungovat nebude. Nicméně zkusím vymyslet ideál podle toho co píšeš. Na divokou vodu a zároveň na základní rodeové prvky se dělají tzv. playaboaty. Vyábí je většina firem co vyrábí kajaky a také patří k nejoblýbenějším. Já osobně v poslední době mám jako favorita této kategorie Pyranhu Varun. Mám podobné míry jako ty a teď jezdím na velikosti L, ale jde to i na M... viz recenze a video
Výborný byl i předchůdce Varuna ReCoil a ty se už dají v bazaru občas sehnat. Uplně "staré" playboaty jako byl Outlaw od Daggeru, nebo Inazone od Pyranhy nebyly na svou dobu špaté lodičky, ale dnes jsou překonány a to jak jízdními vlastnostmi tak komfortem a bezpečností. Jízdní vlastnosti se liší především na straně hravosti. Na těchto lodích současné rodeové triky, ani ty základní téměř nejdou.