Your browser doesn’t support JavaScript or JavaScript isn’t allowed, so some functions of this website will not work.
Instructions for adding this website among trusted sites (with JavaScript allowed) can be found here.

VODÁK sport | speciálka na lodě a běžky

 
5.8.2012 14:41:49
Jonáš
E-Mail
Čau:-) Chtěl bych se aktivně věnovat vodě 19 a nevím jakej kajak by byl pro mě nejlepší. Sjezdy a postupem času určitě i rodeo, zkušenosti nějaký mám, nejsem uplnej začátečník... Jakej kajak by byl nejlepší? Dagger Outlaw? A pádlo? Kupoval bych z bazaru...

Dík za rady Jonáš
5.8.2012 14:56:56
Jonáš
E-Mail
Jsem 185cm vysoký a mam 77kg...
5.8.2012 23:34:47
Jirka - VODÁK sport
E-Mail
Ahoj
To není tak jednoduché říct. Volba kajaku záleží i na dalších parametrech. Nejlepší je si o tom popovídat osobně, ale zkusím poradit i takto. Kromě toho co plánuješ jezdit, jak jezdíš, jak jsi šikovný, jaké máš zkušenosti, je také důležitám parametrem vybavení party lidí co s nimi budeš na vodu jezdit. Když Ti doporučím rodeovku a všichni ve skupině budou mít třímetrové turistické kajaky, tak to asi fungovat nebude. Nicméně zkusím vymyslet ideál podle toho co píšeš. Na divokou vodu a zároveň na základní rodeové prvky se dělají tzv. playaboaty. Vyábí je většina firem co vyrábí kajaky a také patří k nejoblýbenějším. Já osobně v poslední době mám jako favorita této kategorie Pyranhu Varun. Mám podobné míry jako ty a teď jezdím na velikosti L, ale jde to i na M... viz recenze a video
Výborný byl i předchůdce Varuna ReCoil a ty se už dají v bazaru občas sehnat. Uplně "staré" playboaty jako byl Outlaw od Daggeru, nebo Inazone od Pyranhy nebyly na svou dobu špaté lodičky, ale dnes jsou překonány a to jak jízdními vlastnostmi tak komfortem a bezpečností. Jízdní vlastnosti se liší především na straně hravosti. Na těchto lodích současné rodeové triky, ani ty základní téměř nejdou.