Váš prohlížeč nepodporuje nebo má zakázaný JavaScript, proto některé funkce na těchto stránkách nebudou pracovat.
Návod pro přidání těchto stránek mezi důvěryhodné servery (s povoleným JavaScriptem) naleznete zde.

VODÁK sport | speciálka na lodě a běžky

 
12.7.2012 13:16:58
David Dominique de Saint Emillion
E-Mail
Ahooooj,

Jmenuji se David Dominique Dvorak a momentalne ziji,studuji a pracuji ve Francii.Jsem skolacek mezi vinari a veteran mezi vodaky.Pokrteny Sazavou s nekolika letou praxi jako zadak.Kdyz jsem zil v CR jezdil jsem kazdy rok na vodu odreagovat se a pobavit se s kamarady...ale moje stara particka se rozpadla a me chybi projizdet se po vode...kempovat vedle reky a spolecne popijeni.


Proto jsem se rozhodl,ze tenhle rok v srpnu pojedu na tyden mou krtici reku Sazavu.Presny terminisko je 6. az 10. srpna a nalode ni bude v Horka II.Kdo by mel zajem jet a stravit pekne chvile na vode.Vytvorit dobrou particku treba i na dalsi roky...byl bych moc rad,kdyby ste mi napsali na muj mail: dvorak.phalanga@gmail.com


Jak jsem rek,je to n pet dni v tydnu.Od pondeli do patku a zaacina se v Horka II.(Sazava).Cena je 990 Kc za lodku.Takze deleno 2.Kdo ma rad pohodove sjizdeni...popijeni slivovicky nebo pivka primo na vode...hejjj piste mi sve kontakty a ja vas obvolam ci obepisi.Kdyz nas bude na 20lodek tak nevadi...na poctu nezalezi.Berme to jako seznamku na rece.Zatim jsem jen ja a moje snoubenka,ale brzy se rozrosteme snad o dalsi vasnive vodaky ci vodacky...

Nenechte me smutnit v nostalgii a pojdte se mnou prozivat rok co rok vodacky pohodovy moment.


S pozdravem hezkeho dne...

David Dominique
16.8.2012 19:39:38
Ilona Jozová
E-Mail
Zdravím - přesně jste mi vzal stejné myšlenky a proto se hlásím na Sázavu i na další řeky. Kdykoliv. Ilona, 602715140
29.3.2015 15:50:32
qhanka
E-Mail
29.3.2015 15:51:29
qhanka
E-Mail
 

Vyhledejte radu v nejčastějších dotazech na VODÁK sport: